.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود مربی بهداشت در مدارس مازندران

رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران از کمبود هزار مربی بهداشت در مدارس استان خبر داد.
به گزارش شمال نیوز ، عبدالوحید فیاضی در گردهمایی یکروزه کارشناسان و مربیان بهداشت مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری اظهار داشت: در حال حاضر 250 مربی بهداشت در مدارس استان مشغول هستند که با کمبود چهار برابری آمار فوق در مدارس استان مواجه ایم.
وی در خصوص توزیع شیر رایگان در مدارس استان افزود: پارسال چهار میلیارد و 900 میلیون تومان در این بخش با هدف ترویج فرهنگ تغذیه در استان هزینه شده است.
فیاضی خاطرنشان کرد: در صورتی که 25 درصد هزینه های احداث کارخانه کمپوست صرف آموزش و پرورش شود طی پنج سال آینده مشکل زباله استان برطرف خواهد شد.
وی گفت: در صورتی که در بحث زباله استان فرهنگ سازی نشود این مشکل برطرف نخواهد شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه شعار سازمان جهانی بهداشت امسال سلامت در حوادث و بلایا است، گفت: مهمترین حوادث و بلایای طبیعی در حال حاضر حوادث خانگی بوده است.
سبحان بهرامی با بیان اینکه هم اکنون کشورها به سمت سالمندی پیش رفته اند، افزود: تمامی برنامه های بهداشت باید در جهتی باشد که کمترین آسیب به این قشر وارد شود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولین عامل مرگ و میر در کشور در افراد بالای 60 سال بیماری های قلبی است در صورتی که مهمترین عامل از دست رفتن عمر طبیعی افراد جامعه در بین سنین زیر 60 سال حوادث ترافیکی بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.218 seconds.